Nekad frogger | Ban överklagan [Adam Tensta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogger

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Användarnamn: frogger

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niklass0n_12FN

Vad är din discord tagg? niklass0n_12FN#9933

Vem var det som bannade dig? philip.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingame: inte med i discorden. discord servern: the user is banned from this guild. forumet: du är bannad!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämmnade servern som Head-Mod, och antagligen för att trodde at jag abusat. eller så var det videon jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. lämmnade servern som Head-Mod och jag ber om ursäkt. och nu kanske philip tror att jag abusat fast jag ej gjort det eftersom. nu ska jag berätta vad som hände. poliserna sagt att jag absuat det var såhär att jag skulle göra ett personrån, och då så hade gogle skrivit massa reports om tp till polistation, men jag hade sagt att han får rp på det för han skrev ej vad som hänt. och då skrev jag att han behövde rp på det för att jag tänkte fel, och då så såg vi någon springa vid motorvägen så vi rånade honom, och ax3l skrev i staff chatten "niklasson kom suppoer 2" då sa jag "jag kan ej" han sa "jo viktigt" då drog jag dit, och dom sa "VARFÖR TP DU EJ GOGLE TILL POLISTATION osv." jag sa men han får ju rp på det har han tagit sig dit så kan han ta sig tillbaka, och då berättade dom exakt vad som hände dom blev jag lite skraj eftersom jag fick lite ågest eftersom jag inte hjälpte han och dom var skit sura på mig (polisrna) och sedan så sa dom" du får tp han till polistaiton nu" och då sa jag "okej" så jag noclipad till polistation och skulle tp honom som dom sa. ville bara hjälpa dom då blev han ju skit sur och sa att jag hade abusat. och videon jag gjorde, den videon jag gjorde var klippsen sjukt gamla och jag ville bara göra en video av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel. som lämmnade servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte gjort om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa, inte lämmnat discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

snälla läs! och neka den inte bara. så förstår ni! :/ jag ångrar mitt misstag och kommer ALDRIG göra om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka