Accepterad frogge | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frogge

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? frogge8188

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har en del tid över och då vill jag spendera den åt att hjälpa servern så gått som det går. Just nu är rpn inte så aktiv hos athenas därav känner jag att jag vill testa något nytt som jag kan göra på sidan. Tex under kvällen så är det som mest aktivitet men under dagen är det inte de och då har jag flera timmar som jag vanligtvis inte gör så mycket på så då vill jag hjälpa servern under den tiden. Kommer såklart även hjälpa till på kvällarna ifall jag ser att det är mycket ansökningar osv då

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag kommer vara aktiv och rättvis. Samt så är jag social och brukar bemöta folk på ett bra sätt. Mogen och kompetent. Jag har inte varit MA innan men jag är lättlärd och positiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta dem med respekt. Bemöta dem trevligt och och allmänt bara hålla en bra ton. Är det så att inte dem gör de får man bara vara den större personen och inte vara otrevlig tillbaka

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att dem som är medlem inte bara väljer att bli krim för att dem flesta är det. Jag skulle vilja att dem vet alla andra alternativ så som polis sjukvårdare räddningstjänst osv så att alla medlemmar hittar de dem vill rpa som och inte bara blir krim för att många andra är det. Tycker också att folk som precis kommit tillbaka från indragna roller borde bevisa sig mera och att dem kan sköta sig

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna och läst reglerna inte trusta vem som helst. Dem ska ha en bra rp nivå samt ha en unik karaktär som faktiskt bidrar med något till servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att medlemmarna jag tar in sköter sig. Att jag är aktiv i forumet samt tar så många intervjuer som jag. Samt hjälpa till med allt från ingame till discord.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag ifall jag inte är utomlands

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är utomlands nu och kommer hem på måndag.

Senast ändrad:
+rep väldigt aktiv och kommer kunna lägga bra me tyngd på detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka