Nekad Frodo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frodo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Frodig

Vad är ditt discord namn? OliverFrodo

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Frodo Falk, 21 år gammal kommer från Dalarna och är uppvuxen i en mindre by. När han var liten så har han alltid haft för mycket energi. Vilket gjorde att de i hans ålder sällan vill vara med honom vilket led till att han blev väldigt ensam. Sedan hände något när han precis fyllt 17 så träffar hans mamma en ny kille då pappan aldrig har funnits i Frodos liv och de gjorde bara så att Frodo blev en ny människa. Den ny killen hade ett barn sedan innan som var en knarklangare i ung ålder och han fick då med Frodo på de. Han gjorde de i några år tills han blev tagen av polisen och fick sitta på ungdomsanstalt. Efter att han kom ut så ville han bli lite mer under radarn så han började lära sig om bilar och ville bli mekaniker. Men medan han va mekaniker så kunde han sälja lite knark till kriminella som kom till bilfirman han jobba på. Det varade fram till att han blev 21 sedan fick chefen reda på de och då fick han sparken. Och det är här vi är nu får se hur historian om Frodo Falk kommer utvecklas under tiden på

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt speciell och unik RP då jag ska framåt i samhället och i bilfirman för att kunna skaffa så mycket kontakter som möjligt men även bli en väldigt igenkänd rpare. Min karaktär ska bli väldigt igenkänd för sitt beteende men även sina goda gärningar. Han är någon som är väldigt omtänksam och väldigt lojal mot sina kompisar. Min rp kommer vara baserad på en unik och lojal RP för att kunna skaffa en sån verklig RP som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man enbart bara ska vinna alla scenarion, utan att man ibland också ska förlora ett scenario. Vilket ligger lite i sunt förnuft också eftersom att man kan inte alltid vinna i livet heller.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler, det är väldigt lätta regler att förstå. Jag kommer ge exempel på de regler som jag tycker bär mest tyngd. Power Gaming, vilket är lite detsamma som sunt förnuft, det innebär att man inte ska ha omänskliga krafter, utan ifall du krockar 70km/h så ska du agera som om du har krockat också. Sedan så skulle jag ta upp COMBAT LOGGING vilket menas kortfattat att om du är i ett scenari där du kanske kommer åka fast så ska du inte läma för att polisen inte ska kunna få tag i dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit på två andra Fivem servrar och gjort det ett tag och skulle vilja säga att jag har en hög nivå på rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget som jag kan tänka på

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka