FrizzyTC
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Majid
Vad är ditt discord namn? FrizzyTC
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Skarie Sk, 2005-05-08-5579
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig, Ärlig och Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bli en framgångsrik bil säljare eller en Narko
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bilda en sorts miljö som sen busig person skulle kunna bidra t exempel mass vis av Aina jagande eller lura personer så länge det är inte jobbigt
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir väldigt roligt och utan att andra också kan vinna ett scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Asså att jag blev sparkad på grund av att jag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1) Det är förbjudet att logga ut för att undvika konsekvenser som t.ex. en arrestering eller död. 2) Din karaktär ska alltid agera med självbevarelsedrift när livet är i fara.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näää bara att administration borde blir lite bättre
Vad är ditt discord namn? FrizzyTC
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Skarie Sk, 2005-05-08-5579
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig, Ärlig och Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bli en framgångsrik bil säljare eller en Narko
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bilda en sorts miljö som sen busig person skulle kunna bidra t exempel mass vis av Aina jagande eller lura personer så länge det är inte jobbigt
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir väldigt roligt och utan att andra också kan vinna ett scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Asså att jag blev sparkad på grund av att jag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1) Det är förbjudet att logga ut för att undvika konsekvenser som t.ex. en arrestering eller död. 2) Din karaktär ska alltid agera med självbevarelsedrift när livet är i fara.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näää bara att administration borde blir lite bättre