Accepterad Frize#2366 | Medlem ansökning (miiniturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frize#2366

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? fritze08235

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 1958

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Olofson, Anton har under en lång tid jobbat som polis och till deltid så har han jobbat med att sälja bilar till privat personer för att tjärna lite extra pengar, Anton föddes år 2000 på en tidig morgon i juni, När anton gick ut ur gymnasiet så sökte han direkt till polis högskolan och har utfört utbildning inom polis högskolan och är nummera godkännd som polis assistent, Anton har riktigt bra discipline och vill alltid det bästa för alla individer han möter på gatan, Anton är också riktigt bra på bilar han började sommarjobba som mecanicker vid den tidiga åldern 15 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra polis rp då jag är bra på att hantera situationer inom hets bråk och till och med vanligt prat med individer, jag rpar seriöst och sköter mig samt håller mig till reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska powergama bara för att vinna ett scenario, och göra det roligt för alla parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förståt dom, Rdm är en regel där man inte får springa runt och döda folk helt random, tex en man står vid polis stationen då får du inte springa fram och skotta honom utan anledning, det ingår även i sunt förnuft Eftersom om man skjuter framför polis stationen det skulle man inte göra i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat ända sen 2020 så ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag sover mycket

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka