Accepterad Frixy | Medlem ansökning [Didirk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frixy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080144563/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus BIörck

Vad är ditt discord namn? Frixy#6969

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Berg samt att jag är 23 år, och drömmar om att få arbeta hos Mekonomen och bidra till samhället med bästa servicen möjlig. Kevin är en person som gillar att vara med kompisar och är väldigt social mot andra personer. Kevin Berg hade sin uppväxt i en liten ort i Södertälje och har bodde där ända tills han gick ut gymnasiet, Kevin Berg gick teknik med inriktning industri teknik. Kevin Berg är även en väldigt omtänksam individ men kan också bli extremt seriös när det väl kallar för det. Kevin Berg har en mamma(Marie) och en pappa(Thomas). Kevin Berg älskar att spela fotboll på fritiden eftersom detta gör att han känner sig lugn samt att han är väldigt tävlingsinriktad. Kevin Berg gillar är väldigt intresserad i bilar där hans dröm jobb att få arbeta med bilar. Där hans största mål i livet är att få känna sig fri och ha ett lyckligt liv. Hans dröm bil är även en Audi R8.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag själv tycker att Unive har en väldigt bra gemenskap och jag gillar verkligen den sociala RPn som jag varit med om när jag varit inne på Unive samt att jag har hört väldigt gott om servern. Jag tycker även att min egen att min RP-nivå ligger på en väldigt hög nivå och det är mot det positiva där jag strävar efter roliga scenarion där alla känner sig trygga och välkommna. Jag kanske även streama när jag spelar på Unive när jag blir medlem och då kanske det kommer in nya folk på min stream så att Unive växer och blir växer och där folk får en god blick om hur Unive är. Samt att jag har tittat på streams om denna server och jag tycker att RPn ser väldigt social ut som då fick mig att ansöka

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är eftersom att jag anser RPn verkar väldigt bra, rolig och social samt att jag har många kompisar som spelar på just Unive.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina kompisar och Unive är ju också störst i Sverige så det är den första servern man ser när man går in på Fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög prestanda av RP, att skapa bra scenarion och skapa rolig rp för allmänheten. Där alla känner sig glada och får ett bra scenario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inget direkt något mål mer än att skapa bra rp samt bra scenarion. Det jag ogillar mest av allt är när folk kör för egen vinning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället men jag har varit innan på tillexempel en server som heter Bernadotte RP men den stängdes ner och sedan dess har jag letat efter nya serverar men har aldrig hittat något som passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka