Accepterad Frixxies | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frixxies

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Frixxies/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Frixxies#0372

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 1998

Berätta om din karaktär. Nicklas Napalm är en skånsk man som kommer ifrån en högt militariserad familj men själv har han inte det intresset. Nicklas tycker inte om krig eller våld men han gör vad han måste. Efter att ha blivit utfryst från sin gamla familj så kände Nicklas att det var dags att få en ny fräsch start så han bestämde sig att flytta till Unive. Med endast ett jobb på Postnord så visste Nicklas att han var menad för något större så han började att försöka skapa ett kontaktnät i staden. Nicklas tycker även om Amerikansk kultur han brukar säga "the bigger the better".

Varför ska just du bli whitelistad? Vill gärna bli whitelistad för att vill kunna göra lite mer premium grejjer på servern så att säga. Har RPat på Arma 3 server på en lång tid så jag vet vad som krävs för att alla ska få en bra upplevelse. Känner att jag kan dra min egna vikt o tror att jag kan bli en good addition till servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa ett kontaktnät för att kunna sammanbinda olika grupper människor

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade på LiveLifeRPG på Arma 3 innan

Tillbaka