Nekad Fritze212 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritze212

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Frize212/

Ditt Hex-ID: hittar ej

Vad är din discord tagg? Frize#2366

Vem var det som bannade dig? står ej

Bild på banmeddelande: image_2024-01-04_015423081.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade ett grapic pack som inte var tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på servern med ett grapic pack som jag hade fått gratis för att bosta min fps, utan det här packet är det så att jag laggar ofta och crashar rätt ofta. mitt i ett senario är det så att jag får en /m om att jag ska hoppa support så jag väljer att göra det då får jag information om att jag har ett grapic pack som jag inte får andvända, jag var inte medveten om det här och jag fick hjälp att ta bort det, dom var väldigt trevliga +rep på dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. men jag viste inte om att just det här packet inte var tillåtet, Därför frågar jag om en andra chans nu när jag har fått information om att man inte får ha det här grapic packet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad många gånger innan dom flesta är ifrån 2021/2020 då jag lallade väldigt mycket men sen dess har jag börjat rpa seriöst och blivigt polis och haft väldigt bra scenarion där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att jag kunnde ha fortsat spela med vanliga grapicerna men jag behövde ett nytt grapic pack och tyvär så innehöll just det här packet något man inte fick ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag fick desutom info om vilka grejer som ej är tillåtna på servern inom grapiker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka