Nekad Fritze212 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritze212

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? frize#2366

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vakna dusha åka till gymmet bredvid skolan, gymma sen gå till skolan. efter skolan brukar jag gymma igen sen åker jag hem och brukar ta det lungt och sitta och rpa på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 2 år men mina roller har försvånnugt eftersom jag tydligen har lämnat servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inte säker men det är rätt många från tiden då jag inte tog något seriöst till skilnad från nu

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag är att rpa normalt men om individen hittar ett par idioter som lallar och springer runt och tex slår ner varandra eller skriker olämpliga ord, så är vaktens uppdrag att ta återgärder. Efter varge 1 timmes ban måste man ha klipp och bevis på att individen har gjort fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? eftersom jag är trött på alla lallare som springer runt och förstör servern. jag vill också bli sv eftersom jag vill göra en större skylnad på servern så att folk som lallar sönder förstår att man ska rpa ordentligt. förut under mina lall tider så var det så att jag bara fick en kick utan förklarning då vet man ju inte vad man har gjort fel, Jag har varigt sv förut och under den tiden var det så att jag skrev väll utveklat vad dom gjorde fel och bad dom att förbättra det tills nästa gång, jag kunnde möta personer jag hade kickat/bannat förut för lall och dom hade förbättrat sig enormt och tog det mer seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att ord som andvänds när en individ tex revivar sen polare som har dött i ett senario där vapen involveras då pmar polaren svn och svn revivar hans polare.

korruption är att man bannar och kickar folk för att vinna senarion. fy fan på er som gör det

Mvh Anton

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka