Accepterad Fritja | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450202949/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Fritja#7240

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Vincent Rasmusson, 36, är en glad kille med autism som inte riktigt vet vad han vill bli i livet. Han har alltid haft lite svårt att förstå folk om de är alvarliga eller inte. Han har haft det rätt så svårt i skolan eftersom att han aldrig fick rätt hjälp när han var liten. Hans pappa lämnade Vincent och hans mamma när Vincent var 7 år. Pappan var aldrig beredd på att få ett barn med autism så han lämnade dom. Efter att pappan stack så blev det inte direkt lättare för Vincent. Han blev retad i skolan ibland men han tänkte inte på det. Det jobbigaste med att hans pappa lämnade dem var att rutinerna hemma blev ändrade. Hans mamma slutade att jobba sent och Vincent var inte van med det. Några år senare började Vincent på ett autism gymnasium. Han trivdes där men hans betyg var inte de bästa. Han visste inte vad han ville jobba med så han började jobba på ICA. Nått år senare började han jobba som säljare. Idag är han arbetslös men ska ta körkort när som helst av pengar han har sparat. Och efter det så ska han försöka få jobb på Qpark.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli Medlem för att jag kan spela med seriös och trovärdig RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört och sett att det är en server med hög RP nivå. Jag tycker också om att det är rätt så många spelare på servern.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra server men hittade aldrig en. Jag frågade mina kompisar vilken server dem kör på och de sa Unive. Jag började kolla på streamers som kör på Unive och gav servern en chans och tyckte att den var riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så bra som man kan på att rollspela. Jag vill också träffa nya vänner genom rollspelandet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra så att folk får ett leende på läpparna samt göra så att folk tycker det är kul att rollspela.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka