Nekad Fritja | Medlem ansökning {Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Fallso_

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gucci Benim 67

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool elegant och G

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vincent Rasmusson, 36, är en glad kille med autism som inte riktigt vet vad han vill bli i livet. Han har alltid haft lite svårt att förstå folk om de är alvarliga eller inte. Han har haft det rätt så svårt i skolan eftersom att han aldrig fick rätt hjälp när han var liten. Hans pappa lämnade Vincent och hans mamma när Vincent var 7 år. Pappan var aldrig beredd på att få ett barn med autism så han lämnade dom. Efter att pappan stack så blev det inte direkt lättare för Vincent. Han blev retad i skolan ibland men han tänkte inte på det. Det jobbigaste med att hans pappa lämnade dem var att rutinerna hemma blev ändrade. Hans mamma slutade att jobba sent och Vincent var inte van med det. Några år senare började Vincent på ett autism gymnasium. Han trivdes där men hans betyg var inte de bästa. Han visste inte vad han ville jobba med så han började jobba på ICA. Nått år senare började han jobba som säljare. Idag är han arbetslös men ska ta körkort när som helst av pengar han har sparat. Och efter det så ska han försöka få jobb på Qpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp och seriös, Jag är bra på att rpa i långa och roliga scenarion med prat, Jag undviker inte scenario utan försöker göra så många och roliga och långa som möjligt. Jag gillar att rp och tycker att det är ett väldigt roligt spel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinning. om man tex är polis och skiteri att låta den kriminella att kunna ta sig ut från ett scenario, hur kan det vara roligt att spela då? Man ska inte spela för att vinna, man ska spela för att man tycker att det är roligt och gillar att Rpa.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? a, i starten av min fivem karriär bröt jag mot OOC och då lärde jag mig att tänka på hur jag pratar ingame.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm,OOC,Suntförnuft,Pwg mm. kan de flestas översättning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 68timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka