Nekad Fritja | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Ditt discord namn: fallso_

Ditt Hex-ID: steam:11000011d33d945

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget kriminell + 8 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? På klippet som jag blev bannad för så ser det ut som shoot on sight, men det var absolut inte det jag menade att göra, jag hade baktanke bakom.

Hur är beslutet felaktigt? Varför beslutet var felaktigt var för att jag hade bakgrund för det, bilen jag skjöt mot hade vi sett innan och den var med i en skottlossning mot mig och mina kompisar typ 5 minuter innan jag dödade han. Den bilen och några andra hade hoppat ut och skjutit mot oss och sen när vi ser han igen väljer jag att hoppa ut och skjuta, eftersom de skjöt mot oss innan. Jag tycker själv att jag skulle ha försökt kidnappa honom istället nu i efterhand men jag tycker inte heller detta är shoot on sight och brist på social rp då de hade skjutit mot oss innan och jag vill ju såklart ha hämd. Jag tycker att detta är ett för hårt straff och att jag borde få någon varning eller liknande då jag hade kunnat göra det bättre men jag tycker också att det jag gjorde inte var "fel". Jag hoppas att ni förstår vad jag menar med detta och ger mig en chans då jag absolut inte försökte shoot on sighta, jag försöker få bättre rp varje dag och hoppas verkligen ni kan ge mig en till chans. Hoppas ni förstår från min sida och att ni kanske är villiga att ändra på beslutet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget klipp då jag inte tänkte att man såg det som shoot on sight då jag hade baktanke av vad jag gjorde för handling.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka