Nekad Fritja | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450202949/

Ditt Hex-ID: 11000011d33d945

Vad är din discord tagg? Fritja#7240

Vem var det som bannade dig? Battulga#9735

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall suntförnuft och krim utan krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille slog ner min kompis och jag slog 3 slag mot grabben som slog ner min kompis för att skydda min kompis från att bli alvarligt skadad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Man får inte slås även fast det är rollspell omkring LOB lagen.
et var jag som gjorde fel. Jag borde inte ha gått på en sån sådan allmän plats som bilfirman. Det var fel av mig. Om man skall göra det ska man göra det på mer diskreta ställen, som t.ex ett shady kvarter eller någon annanstans som typ en gammal fabrikslokal. Jag gjorde fel av mig och det kommer inte ske igen. Jag har lärt mig en läxa och har lärt mig utav mina fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha slagit personen jag skulle ha ringt polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara mer försiktig och lugnare i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka