Accepterad Fritja | Ban överklagan [AnkaN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450202949/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Fritja#7240

Vem var det som bannade dig? AnkaN

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: dvvagr Anledning: PWG, suntförnuft, åker med ett trasigt däck Går ut om: 2 dagar 23 timmar 56 minuter Placerad av: AnkaN ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag såg inte ens att våran bil hade punka( Då själva bil däcket/skyddet var kvar) jag hörde inte ens att däcket "poppades" eller vad man ska säga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på en förhandling med The Lost MC, helt plötsigt så började någon skjuta och det blir en skottlossning. Jag blir skjuten 1 skott i benet och ramlar in i en ´buske. när det har skottats i 30 sek isch så hör alla scirener och folk från det olika parterna åker därifrån. jag och 2 andra av mina kompisar är kvar i buskem och när alla har åkte kommer vi fram ur busken, när vi kommer fram så ser vi en polis heliokopter och ser en M5 som står kvar, vi börjar då gå mot den och ser en The Lost MC grabb ligga död på marken, vi väljer att då ta upp honom och åka iväg med honom, när vi då åker iväg med M5,an till ett ställe för att dumpa han så blir jag bannad. ( Jag visste inte ens att vi hade punka)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså det var ju jag som gjorde fel men jag visste inte ens att jag gjorde något fel eftersom att jag inte ens visste att vi hade punka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag slog en grabb på en bilfirma en gång för typ 7 månader sedan, jag blev bannad för det men det var en felaktig ban eftersom att jag slog tillbaka för att försvara mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså jag vet helt ärligt inte eftersom att jag inte visste att vi hade punka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså inte riktigt eftersom att jag inte visste att vi hade fått punka eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka