Accepterad Fritja | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450202949/

Ditt Hex-ID: 11000011d33d945

Vad är din discord tagg? fritja

Vem var det som bannade dig? Enzo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-02 010108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och en annan stormade gsf gäng hus utan ansökan, och vi skjöt ner dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan stormmade ett hus och skjöt ner alla, jag dödade kermit on stream och många fler. Sen efter det så lämnade jag och sen var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte felaktigt, jag var cp skadad som ens fick tanken att göra något sådant. Jag förstår att ni troligen inte vill ha mig på serven efter detta men om ni skulle vilja så vill jag visa att det inte kommer att ske igen, jag har spelat på serven sen 2020 och aldrig blivit bannad för något sådant så vill visa att det inte ska förekomma igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad mest i starten av tiden då jag har spelat fivem, mycket handlar om vdm, suntförnuft etc etc. men det jag har lärt mig är att inte göra samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fått iden att storma utan ansökan, jag hade ingen anledning att göra som jag gjorde och det kommer aldrig hända igen! Jag ber hemskt om ursäkt till de som blev drabbade och speciellt till kermit och hans tittare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kmr aldrig göra något sådant korkat igen, jag var helt efterbliven att ens få något sådant på tankarna. Jag är en idiot som borde ha tänkte efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, och det var inte menat som "staff diss" enzo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka