Nekad Fritja | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Fritja

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar ofta sluta skolan runt 3 tiden, efteråt går jag oftast o gymmar och kommer hem runt 5-6 tiden, käkar mat och sätter mig o gibbar spel till 10 halv 11, om jag inte gymmar eller gör något annat efter skolan så brukar jag oftast bara gå hem och chilla och spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga in fillen, skicka i pm till han som svarar ärendet. men det står att jag har 3 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffsen med mindre ärenden, tillexempel: någon vdmar alla på torget, då har en servervakt uppgiften att sv banna personen, sedan skicka in klipp till staffs som kan banna längre, alltså göra det enklare för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill göra något på serven, alltså hjälpa serven med att skicka bort såna som förstör serven, alltså banna och kicka folk som staffs inte ser, jag vill med enklare ord förbättra serven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att revivea sina kompisar i scenarion, att kicka föraren i scenarion där man jagar dom, att man svbannar folk som dödar en, allt som ger en fördel i scenarion mm är abuse och korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka