Accepterad Fritja | Ansökan till Servervakt [Mohsha80]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fritja

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad heter du på discord? Fritja

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar ofta sluta skolan runt 3 tiden, efteråt går jag oftast o gymmar och kommer hem runt 5-6 tiden, käkar mat och sätter mig o gibbar spel till 10 halv 11, om jag inte gymmar eller gör något annat efter skolan så brukar jag oftast bara gå hem och chilla och spela. På helger brukar jag kunna vara aktiv runt 12-01 om de inte sker något annat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 bans, kan inte skicka bilden här men jag kan skicka bilden till han som godkänner eller nekar detta.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staffsen med mindre ärenden, tillexempel: någon vdmar alla på torget, då har en servervakt uppgiften att sv banna personen, sedan skicka in klipp till staffs som kan banna längre, alltså göra det enklare för staffs. Jag som sv ska också vara en förebild för de andra som är nya till serven, och banna/kick dom som inte kan bete sig, jag kommer också kicka/banna folk som gör fel som staffs inte hinner se. Jag vill göra något för servern, hjälpa till med mera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att jag vill ta steget längre, jag har aldrig testat på att vara sv men jag skulle vilja prova nu. Jag vill också hjälpa serven så mycket jag kan när jag är sv, alltså banna folk som inte kan bete sig eller kicka, alltså förenkla för staffsen så mycket som möjligt. Jag vill ha en större uppgift att göra för serven helt enkelt, hjälpa till och göra den till så bra som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse av sv perms är när man tex använder toggleid i scenario för att veta vart motparten är, eller veta om staffs speccar en eller inte. En annan typ av abuse är när man kickar motpartens förare i scenario för att sedan kunna ta dom som sitter i bilen, eller om man bannar folk som dödar en i scenario. Sv korruption är när man tex revivear sina kompisar när de dör i scenario, kickar sina polare så de inte blir lootade mm. Abuse är är också man tex ska köpa en bil ingame och man har fått bilen men inte har betalat, och istället för att betala för den så kickar man personen.

vidare på muntlig intervju, Lycka till. Du har 48 timmar på dig att göra detta. 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka