Nekad Frippe-man78 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frippe-man78

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095345271/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Forsberg

Vad är ditt discord namn? Frippeッ#7158

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter roffe räkmacka född 1961-07-28 och har vid tidig ålder varit ganska arg av sig inte gillat alla varit ganska dyster och arg och negativ mot typ allt men nu för tiden har han mjuknat upp och blivit lite mer sjävlsäker då han var mobbad och slagen hemma han är ganska känslokall av sig också visar oftast aldrig känslor vid stora händelser. och hans mål är att bli anställd på qpark och åka runt med sin kompis björn som också jobbar där och dom har ganska tajt band och håller oftast in i det sista hans största intresse är saab han har en bil samling med gamla saab bilar och han ska köpa en rally saab vilket han önskat om sen han varit en liten pojk och sen har han alltid stört sig på felparkeringar därför ska han ta en ansökan om att bli anställd på qpark så han kan ge dom böter som parkerar fel så allt blir rätt i trafiken. han har alltid sparat ut till långt skägg och vårdar det väl och han har alltid oftast varit flint och stort skägg de är hans egna stil och nyss blev han opererad i knät för en gammal idrottsskada så han är på bättringsväg men haltar ett tag till. men han hoppas han är välkommen in i stan och träffar massor nytt folk då han haft dåligt med kompisar tills han träffa björn ute på stan när han lappade bilar då blev dom kompisar och varit de i nån månad. han är också en klippa på att slåss han klippte ner en trupp på en aik match när dom börja mucka gräl då blev det ett par brutna näs ben men roffe klara sig med ett skrap sår.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att servern verkar vara bra och rolig. kul och spela på sen så är de alltid vara bra att vara medlem så jag får tillgång till det flesta saker kommer bidra med mycket bra och roliga scenarion och försöka utveckla min och andras rp nivå genom att hjälpa och rätta mina egna fel och kanske hjälpa fler folk med deras rp nivå om de är något specifikt dom inte förstår sig på som jag förstår.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det verkar som en oerhört bra server med bra scripts mycket tid nerlagt på servern ganska mycket addon grejor vilket jag gillar och tycker de är kul

Hur hittade du Unive? mina kompisar har tipsat om den ett tag så tänkte att jag kollar in den sen fastnade jag ganska fort eftersom att de roliga aldrig slutar utan de är kul hela tiden med långa scenarion och rätt hög rp nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska utvecklas till en högre nivå då jag inte är den bästa just nu men försöker att bli bättre på att rpa då jag tycker de är jättekul och alltid roligt och förstå lite svårare grejer inom rollspel och tycker att de är något jag kommer börja göra ganska ofta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli mycket bättre och förstå mig på andras rollspel då de både är yngre och äldre som spelar och kolla på deras rollspel och bli bättre genom det så mitt mål på unive är att bli bättre och jobba på qpark

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte nu ska bara köra unive då de verkar som en trevlig server med mycket gott folk!

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka