Nekad Frioco B6 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frioco B6

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199726727834/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:883231053

Vad är din discord tagg? FriocoB

Vem var det som bannade dig? Harry.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-30 015443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag sjöng en låt som innehöll stötande och nazistiska texter. Jag inser nu att det var mycket opassande och oacceptabelt att sjunga den låten, särskilt i ett rp server där det finns så många olika personer där sådana uttalanden inte har någon plats. Låten hade fastnat i mitt huvud, och jag sjöng den utan att tänka på hur den kunde uppfattas av andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis kraschat i spelet, och efter en kort stund valde jag att hoppa ut ur bilen och sjunga: "Aina är som judar, vi hatar allihopa." Detta är en mening från låten "Råttor känner råttor" av Dree Low & Blizzy (soundcloud). Jag tänkte inte på innebörden av orden när jag sjöng dem, utan det var bara en låt som spelades i mitt huvud. Efter att jag sjungit sprang jag till groove och blev bannad medan jag höll min vän och sprang tillbaka. Jag inser nu hur de kan reflektera folk och olämpligt detta var, och jag ångrar djupt mitt agerande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rättvis och jag accepterar fullt ut att det var mitt fel. Jag borde inte ha sjungit den låten ingame och jag förstår nu varför jag blev bannad. Mitt agerande var både respektlöst och olämpligt, och jag förstår att det bröt mot serverns regler. Jag hoppas att denna överklagan kan visa att jag inser mitt misstag och är redo att göra det som krävs för att rätta till det. Fattar den till 100% men vill bara ha en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var min första ban på Unive. Jag har sett på olika streamers och borde ha varit mer medveten om reglerna och vad som anses vara olämpligt beteende på servern, Och ska försöka göra så detta är min första och sista.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha valt att vara tyst och inte sjungit några opassande låtar överhuvudtaget. Om jag ville sjunga, kunde jag ha valt en mer lämplig låt som inte innehöll stötande eller kränkande innehåll. Jag borde ha tänkt på hur mina ord kunde påverka andra spelare och undvikit att säga något som kunde tolkas som nazistiskt eller hatiskt. Jag inser nu att jag har ett ansvar att skapa en positiv och seriös rp på servern, och jag borde ha agerat därefter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag måste vara mycket mer försiktig med vad jag säger och gör ingame. Jag förstår nu att även om jag inte menar något illa, kan mina ord ha en stor påverkan på andra. Jag har lärt mig vikten av att läsa och följa serverns regler noggrant, och att alltid sträva efter att vara respektfull och inkluderande i mitt beteende. Jag inser också att jag måste tänka på hur mina handlingar kan uppfattas av andra och undvika allt som kan vara stötande eller kränkande. Behöver inte sjunga låtar som folk kan ta illa upp för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det. Jag hoppas verkligen att ni kan se min jag ångrarmig och min önskan att rätta till mina misstag. Jag är fast besluten att följa serverns regler och att bidra till en positiv och respektfull rp. Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan och för att ni överväger att ge mig en andra chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka