Accepterad Fringos | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fringos

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198212057764/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abbe#7444

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter per-åke svensson, han är 75 år gammal han gillar raggar bilar från hans tid och han dröm är att jobba på en sportbilsfirma men han vill även äga en raggarbil och glida runt i staden och har det roligt, jag har haft en tuff barndom mina föräldrar skilde sig när jag va 6 år och båda började med droger och alkohol så jag fick bo i en foster familj tills jag flyttade ifrån dom, han har alltid haft svårt med pengar. han har lånat mycket pengar så att nu håller han på att spara pengar till att betala skulderna. per-åke har inga barn och inte gift men glad är han endå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att jag kommer bidra med glad och seriöst rp och även mer social rp. vill även jobba på bil firma så det underlättar i bilhandlingen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har blivit tipsad av denna servern och de är den bästa servern i svergie

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive av en kompis som tipsade om eran server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att har det så kul som möjligt men även äga massa raggar bilar och jobba på en bilfirma

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli medlem så jag kan jobba på mitt drömjobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Godkänd efter muntlig intervju,
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka