Nekad Fringos | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fringos

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198212057764/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abbe#7444

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdul Halim han är 21 år gammal och uppvuxen i kronogården i Trollhättan med hans mamma Fatima och hans pappa Ahmed, både hans mamma och pappa håller på med droger och kriminella händelser så att han har inte haft en bra uppväxt med ner drogade föräldrar som ung just nu har han flyttat ifrån dom så han bor i en liten etta i staden unive han flyttade från att komma in i det kriminella livet och börja göra saker som han tyckte va roligt för att få bort alla tankar som han har efter sin barndom, Men när han blev bekväm där han bodde ville han träffa nya kompisar men han fatta inte att dom va kriminella så att nu håller dom på att försöka få Abdul kriminell ändå men han har adhd så att han fattar inte att det är dåliga människor han umgås med men han vill jobba som bilmekaniker för att hans största intresse är bilar men han skulle kunna jobba med vad han vill han är öppen för allt han är väldigt glad och är öppen för att träffa nya människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag sprider glädje när jag rpar och jag har rpat på servern innan så jag vet alla regler bryter inga regler och jag är social rp jag kommer it spela på grund av pengar eller makt jag kommer rp för att det är roligt och kommer va väldigt aktiv som spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp och rolig och väldigt aktiv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid göra saker för sin egen vinning, tillexempel att göra saker som kan vara en fördel för motparten

Hur hittade du Unive? jag spelade på den men slutade med rp så lämnade men börjat igen så vill gå tillbaka till unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka