Nekad Fringos | Ansökan till Servervakt (nadja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fringos

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Abbe#7444

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12- 04 på lov och på skoldagar så 15:30 till 22 och 17 till 22

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 10 augusti 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag fick inte lägga in bilden men jag har varit bannad 12 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en mindre "mod" som hjälper staff arbetet och ska banna eller kicka lalliga människor eller folk som bryter mot regler för att ha så bra rp nivå på servern

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag e krim så jag kan banna folk som lallar i krim rpn och e ganska aktiv så kan för bättra rp nivån med att ge folk läxa så dom inte lallar eller gör regelbrott

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? att va aktiv och att banna vid rätt tillfälle inte abusa sina perms för då kommer man få konsekvenser så att man ska revva när de väll behövs inte för att man dör i en trafik olycka men typ om man dör av bugg och kicka/banna folk som lallar eller bryter mot regler

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt att man inte kickar eller banna för permsens skull eller revva sina polare bara för att man är sv man ska bah revva när de behövs samma kicka eller banna för att man ha permmsen man ska ansvarsfull för att inte få indragen sv

Din Servervakt ansökan har nekats. Utveckla dina svar.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka