Nekad Friendly | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Friendly

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steamcommunity.com/profiles/76561198281677201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thimmy

Vad är ditt discord namn? Friendly

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Eric Jackson och kommer ursprungligen från USA. Efter att ha levt ett tråkigt liv med sin mamma begravd och sin pappa som alkoholist så ville jag leva ett bättre liv i England. Men tyvärr så fick jag inte min pappas tillåtelse så jag fick stanna kvar i Texas. Några år senare så började min pappa med droghandling då hans arbete sparkade honom. Detta gav mig chansen att ta pappas bortgömda pengar och fly med båt över havet och till Sverige och nu står jag här och söker plats till denna efterlängtade stad. Jag gillar musik men även att mina medmänniskor lever så bra som möjligt och jag vill försöka bli ett stöd i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill prova en större community där jag kan få bidra med episka scenarion och få träffa en större folksamling istället för t.ex 32 Pers på en hel GTA server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill prova större communitys o träffa seriösare RP människor.

Hur hittade du Multistaden? Såg den på rekommendation på startsidan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att känna att jag har en plats i communityn och att alla jag spelar med känner samma sak

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Heartbreak mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka