Accepterad Friendly | Whitelist ansökning [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Friendly

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steamcommunity.com/profiles/76561198281677201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thimmy

Vad är ditt discord namn? Friendly

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Eric Jackson. Som liten så var han ett underbarn, och mer än så. I skolan fick han toppbetyg i nästan allt förutom Idrott där han fick C hela tiden, pga hans problem med benet. Det hela började med att han var 5 år då han blev påkörd av en truck utanför ett glass stånd i Texas. Därefter kunde doktorerna inte laga hans knä helt och hållet och han får nu halvt halta omkring, men det stoppade honom inte. Efter skolan sökte han till lumpen där han fick utöva sina medicinska och disciplina erfarenheter. Under lumpen fick han en idé att skaffa prostet ben för att kunna prestera bättre så han bad sina föräldrar om att skaffa ett högteknologisk prostetben och med deras högklass pengar så lyckades de med betalningen och Eric kunde fortsätta sin utbildning inom lumpen och utbildas till doktor.

Efter lumpen kände han att han inte längre ville trycka av en avtryckare igen så han ansökte till medicinsk högskola i new Orleans och fick en hög utbildning. Under hans sista år på skolan inträffade en skolskjutning och alla blev inlåsta i sina klassrum. Erics föräldrar kom till platsen med poliser och ambulanser utanför. En insatsstyrka gick in och letade efter skjutaren. Några minuter senare kommer gruppen ut med skjutaren upphålld men skjutaren hann slita sig loss, ta en handpistol från en av poliserna och sköt Erics mamma och en annan polis och sedan sig själv.

Åren därpå var svåra för Eric och hans pappa då pappan gick igenom en SVÅR depression och började dricka alkohol och började skita i sitt jobb. Erics studiepengar började ta slut och allt bara gick åt skogen.

Men en dag kom morfadern TILL Eric och gav dem en chans till ett nytt liv. Han rekommenderade Multistaden och de tre flyttade allihopa till Sverige och söker nu tillstånd till boende.

Lite mer kortfattat så gillar Eric musik, träning, vänner och djur. Han är jämt glad och ser alltid det bästa ur allt o annat. Han e 27 år gammal och är smidig som en räv.

Hoppas detta gav lite mer bakgrund :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer försöka bidra med många scenarion men även att kunna ge aktivitet i arbeten som jag kommer jobba på och inte sitta och slappa hela dagen. Jag ska även försöka vara en förebild för nya och hjälpa dem att utveckla sina RP erfarenheter och bidra mett ett gott RP samvete

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag tidigare spelat på mindre servrar så har jag då inte kunnat gjort större scenarion och arbeten som finns på servrarna är jämt tomma. Med en större community så kommer jag kunna få chans till att utvecklas mycket mer och även kunna göra saker hela tiden då fler är aktiva.

Hur hittade du Multistaden? Såg den på rekommendation på startsidan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att kunna få se hur min karaktär kan utvecklas med vänner och scenarion och även att ha kul med andra som man inte känner. Saken är den att jag vill försöka kunna utarbeta mig själv och kunna visa att RP faktiskt går att göra i spel o inte bara IRL. Att se sin karaktär vara omtyckt och inte hatad av alla och att se att alla trivs runtom mig gör mina mål mer än avklarade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Heartbreak City, även spelat på GMOD RP servrar och provat andra fiveM servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka