Accepterad Frida | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frida

Icke Medlem
Meddelanden
638
Reaction score
43
Användarnamn: Frida

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fridaaellinor/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frida

Vad är ditt discord namn? jockiboi#1532

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en familj med sin mamma, pappa och lillebror, hon tröttnade sedan på staden där hon bodde innan och bestämde sig för att starta på nytt i en nu stad, alltså i Multistaden. Frida är alltid glad och vill alltid alla andras bästa, inklusive hennes familj, men dom var emot hennes beslut att flytta och därmed bröt kontakten med henne. Hon har alltså ingen kontakt med sin familj längre. Men hon försöker vara positiv och se allt bra som finns i livet ändå. Hon har också sin bästa kompis Wilma som hon träffade i staden och som hon hängt ihop med ända sedan dess. Karaktären är 22 år, alltså född 1998.
Hennes intressen är att cykla, vilket är något hon älskat att göra hela sitt liv. Hon älskar också att umgås med sina vänner men har inget emot att lära känna nya människor heller och är öppen för nya vänskaper med vem hon än träffar. Min karaktär ser alltid det bästa hos alla andra och dömer aldrig någon utan att känna dom först.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med väldigt rolig rp och också förbättra rp nivån på servern. Rp är något jag älskar och jag kommer att kunna tillföra mycket till servern med min rp. Även om jag inte varit länge på servern har jag redan bidragit till många roliga och händelserika rp scenarion och fler ska det såklart bli.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna server för att bli ännu mer insatt i rp då det är någon som verkligen fångat mitt intresse och har tidigare testat spela en kort tid på andra serverar men har inte fastnat för någon annan server som jag har fastnat för Multistaden. Jag tycker att denna server är på en annan nivå än de andra vilket verkligen fått mig att vilja engagera mig mer i servern och kunna utforska en ny del av rp världen jag inte gjort än.

Hur många timmar har du på FiveM? 57,7

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att jag har en kompis som spelat på denna server under en längre tid och hon tipsade den till mig när jag försökte hitta en rolig och bra rp server att spela på. Då gick jag in på Multistaden som hon tipsat om och fastnade direkt för denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, endast Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka