Accepterad Frida | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frida

Icke Medlem
Meddelanden
638
Reaction score
43
Vad är ditt namn i verkligheten? Frida

Ange ditt födelsedatum 10 April 2003

Vad heter du på discord? Frida#6669

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16-22
Helger: 11-03
Tiderna kan dock variera beroende på skola osv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i ungefär fyra månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Multistadens regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Vad som får mig att vilja bli servervakt på just Multistaden är att det är den enda servern jag spelar på och har spelat på den ett tag nu och har flera gånger hamnat i situationer där folk lallar och vill kunna göra något åt saken istället.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att vara servervakt skulle jag som sagt underlätta arbete för staffsen samt att få bort lallande som förstör rpn. Det skulle höja rp nivån på servern genom att få bort de som bara lallar och inte spelar för att rpa.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är känner att jag är mogen nog att kunna ta rätt beslut om att kicka folk som lallar och begår regelbrott. Som jag också nämt tidigare vill jag mer än gärna hjälpa till för att underlätta arbete för staffs.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag skulle vilja bli servervakt är för att jag flera gånger har hamnat i situationer där folk främst lallar men också gör andra regelbrott, men just då finns det inte mycket jag kan göra men som servervakt hade jag kunnat lösa problemet. Det är speciellt också när man är tjej så är det många som kommer fram och lallar mot en då hade varit bra att kunna kicka när det händer så ofta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, /kick id, /revive id, /dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har endast blivit felaktigt bannad en gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, endast Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka