Nekad fricking | Whitelist ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Användarnamn: fricking

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/swememo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mehmet Aksoy

Vad är ditt discord namn? Bravo#9904

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska hetta Martinez Abdi hans ålder är 25. Hans intressen är att spela spel, och att gå runt stan. hans känslor är inte så stora han blir bara sårad när han ser en hund bli misshandlad. + han ska jobba som mekaniker och några svartmarknad jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag är bra att rpa jag har varit med på flera whitelist servers och jag blev inte bannad på nån av dom därför jag har bra rp. jag kommer respektera admins, polis och sjukhavande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att denna servern är den bästa servern jag har spelat på faktiskt jag ljuger inte [och därför jag vill bli mekaniker]

Hur många timmar har du på FiveM? 573 timmar just nu

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner sa att denna server är jättebra och har bra rp. + jag har sett på flera multistaden videos på youtube och tyckte att folket hade jätte roliga rp scenarios.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på nån server på fivem bara kickad, så nej har inte blivit bannad på nån fivem server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar mycket på carolina state det är en engelsk server men när jag hittade multistaden har jag hoppats att kan spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka