Nekad fricking | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swememo/

Ditt Hex-ID: 110000100a91195

Vad är din discord tagg? itsswememo#9904

Vem var det som bannade dig? Zensy.

Hur lång tid var din ban? 1 vecka.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i fängelset det fanns andra människor där också vi hade en plan för att bryta oss ut jag var skeptisk över iden men jag gick med det då kom det poliser vi skulle knocka ut dom och ta doms nycklar då slog nåra andra killar på dom och jag hängde med. tycker zensy gjorde rätt men jag tycker också att Zensy misstolkade hela rpen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag och nåra andra fångslar vi knockade dom jag vet inte om dom dödade polisen eller inte men mitt i fighten sprang jag och en annan kille ut för att hitta en utgång för att bryta ut från fängelset de var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en falsk ban jag slog bara ett par gånger och dom andra slog polisen säkert till döts men jag var inte riktight med själv allting jag slog bara ett par gånger som sagt men jag tycker att zensy misstolkade hela scenen. Ja jag vet att just inte skulle göra det i riktiga livet och jag kommer aldrig göra om det om jag får en till chance.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång förut det var för powergaming och sunt försunt jag tycker det var en falsk ban jag gjorde inget mot reglerna men då visste jag inte reglerna eller vad ens sunt förnuft men jag lärde mig från mitt misstag och råkade bara slippa och tappa vettet jag vet att ni har gett mig ett chance men jag hoppas att ni kan göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda att inte tänka tanken med att göra något sånt och defenetivt att inte slå en polis/inte göra något jag inte skulle göra i riktiga livet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte knocka ut poliser eller ens vara med iden att göra nåt sånt. [AKA inte göra något jag inte skulle göra i riktiga livet.]

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka