Accepterad fricking | Ban överklagan [Raketeen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swememo/

Ditt Hex-ID: 110000100a91195

Vad är din discord tagg? mehmeeet#9904

Vem var det som bannade dig? Daniel

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "hetsar i marjas kön"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade ju den andra grabben för samma anledning tror jag men det är säkert därför vi gjorde trouble.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i kön för marja lisa därför jag var intresserad i en nya lyxig bil, normalt jag stog i kön några grabbar pratade om en bluetooth speaker sen började den grabben jag slogs med prata i ooc typ om i verkligheten finns net o net i stan, om jag ser dig i verkligheten jag kommer slå dig blah blah blah. Sen han började prata skit om en av personernas mamma och då var då jag gick in och sa "Sluta prata skit och stå i kön" han blev skit arg och allt sen från ingenstans i försökte slå mig jag då såklart som alla andra skulle jag slog tillbaka sen när allt chillade ner jag bara fuck u spottade på han och stog i kön igen sen blev han bannad tror jag sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att denna ban var en felaktig men tycker Daniel kunde kickat oss eller bannat oss för några timmar, 3 dagar verkar inte så mycket men när man inte har nåt att göra känns det som evigheter. Ja vi slogs utanför marja lisa jag erkänner det var mitt fel men tycker att Daniel var rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare, första för powergaming, suntförnuft sen den andra för suntförnuft. Dom hära bansen var länge sen första var 1 år sen den andra var flera månaders sen. När jag blev bannad var jag jätte ny till fivem och visste inte alla regler som finns i fivem och seriös roleplay. Jag har lärt mig så mycket från dom tidigare bansen från man inte ska försöka rymma från fängelset genom knocka ut några vakter och ta nycklarna :/ Men under hela detta året har varit så jäkla bra med unive jag har blivit kriminell. Så ja, jag har lärt mig så mycket för dom dära bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle ha backat tillbaka tiden skulle jag inte lagt mig i och låtit som hantera situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte slå tillbaka i en failrp/suntförnuft scene, inte lagt mig i andra personers skit, och kallat staff när han började bryta reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka