Nekad fricking | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swememo/

Ditt Hex-ID: 110000100a91195

Vad är din discord tagg? Mehmet.#9904

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? Permanent Ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hot, frågar vad hans namn är och vart han bort

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom kanske dom var vänner själv vet jag verkligen inte vad som hände, kanske dom var vänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb som var 09 kom in i vår stör ej då vi sa att han skulle lämna men det gjorde inte han, han frågade oss vad vårt namn är i pm och i vc och vart vi bodde i sverige. sen såg vi att våra roller blev dragna och blev permabannad samma med min kompis Psykbryt och Greekazo då dom också blev bannade från denna 09 kom och frågade vart vi bodde och vad vi hette. denna staff är en helper han bannar utan en giltigt anledning och utan att ta ett snack med personerna. Han har inga större bevis på det som mina vänner har blivit bannad för medans vi har tydliga bevis p vad som har hänt osv utan att snacka med mina vänner han ger inte mina vänner någon chans att bevisa vad som har hänt eller i huvudtaget snacka med oss jag har tydliga bevis på vad som har hänt : En kille som är (Medlemskaps ansvarig) Hoppar i en stör ej o börjar bråka med oss. Var tydlig med att han är Medlems skaps ansvarig och själv inte vet reglerna denna staff har gjort ett stort fel i detta som har hänt då han antagligen e vän med denna killen, killen som är medlemskaps ansvarig lämnar då våran stör ej efter att ha bråkat klart med oss o sedan så joinar sather o frågar efter min kompis hex id + steam namn o då så säger min kompis angående vad o sather svarar med " ska kolla lite logs bara" och 10 minuter senare så blir han bannad nedan för finns bilder som bevis osv han som är medlem skaps ansvarig är "falkenberg" (Hoppas ni tar tag i detta på alvar då han har gjort stora felaktiga saker i detta som har hänt) om ni förstår att detta e felaktigt så vill jag att ni kontaktar mig osv så vi kan snacka mer osv!! @Mehmet.#9904

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Verkligen felaktig som jag gjorde 1 av sakerna som står att jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg dom då jag har inte blivit bannad på ett gott tag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte lärt mig något eftersom jag blev Felaktigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka