Nekad Frexxy | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frexxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026761374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? cbt_frexxy#6853

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Göran Andersson är en hemlös person som gärna vill ha ett jobb han lever på A kassan. Han kanske kan få bättre jobb med medlemskap. Han kan köpa bil med ett bättre jobb och sedan ett hus så Han kan bo där. Han är sugen på att jobba som Securitas Han hoppas på det för att han tror att det är roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna göra mer saker kanske få jobb änklare osv

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på servern ett tag och känner att jag vill bli medlem för att kunna göra saker och ting lite änklare.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på streamers och en kompis har tipsat om denhär servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna jobba och få bil och skaffa hus och göra alla glada. Jag lever in dethär rollspelet som det vore verkligheten

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett bättre jobb kunna ha hus och skaffa bil. Och ha det roligt i servern och göra så det blir roligt för andra i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka