Nekad Frexxy | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Frexxy

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026761374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? cbt_frexxy#6853

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Göran andersson är en hemlös som lever på a-kassan han vill verkligen jobba på sitt drömmjobb som han har ansökt till. han har tre bilar så han kan skjutsa folk med. han funderar på att sälja två bilar och köpa ett hus så han inte är hemlös men han vill först ha ett jobb. han kan få sitt drömmjobb om han är medlem tror jag annars får han leva på a-kassan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Göran vill ha sitt drömmjobb. och jag har aldrig varit medlem på någon server och vill testa. jag vill försöka göra unive till en säker och bra server utan folk som bara ska förstöra genom mitt drömmjobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat på den ganska länge och den verkar vara jätterolig att spela på speciellt när man är medlem då man kan få ett riktigt bra jobb.

Hur hittade du Unive? Folk tipsade sen har jag sett några som har strreamat och lagt ut yt video och jag streamar själv unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? göra servern till den bästa och göra så att göran ska få allt han vill ha. ska göra mitt jobb heltid när jag får det. jag ska göra det bra för alla och så ingen förstör.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag ska göra allt för att jag ska bli bra på servern men som sagt jag lever in rp som det vore verkligheten. Servern ska bli bra med mig i den. mitt mål är att jag ska bli rik och få mitt drömmjobb dessutom drömmhus och drömmbil!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar mest unive men ibland spelar jag på andra servrar

Tillbaka