Nekad freudrik | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

freudrik

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? s.i.g.g.e13

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils högberg 2003-02-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rar omtänksam oegoistisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag tänker att ge mig in på den kriminela bannan. och försöka bidra som en krim på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara krim och att vara trevlig mot alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man rpar så att motparten i scennariot vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm suntfönuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

jag vill satsa på den kriminela banan. jag vill gärna gå med i något gän och vara busig om jag inte lyckas med det så kmr jag nog satsa på att bli polis

jag vill satsa på den kriminela banan. jag vill gärna gå med i något gän och vara busig om jag inte lyckas med det så kmr jag nog satsa på att bli polis
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill att du utvecklar mer om bakgrunden hur din karaktär växte upp, hur blev han kriminell? Utveckla även mer om framtidsplaner. Inte bara att han ska bli kriminell och gå med gäng.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Berätta mer om hur just din RP är unik till andras på servern och hur du kan bidra med bra RP.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka