Nekad Freshycopter | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198327431824

Ditt Hex-ID: steam:110000115e28290

Vad är din discord tagg? freshycopter#0312

Vem var det som bannade dig? Nizze och Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-29 032447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dom bannade mig på grund av att jag förrådde servern. Jag valde att lämna servern direkt som staff utan att meddela eller säga något, jag lämnade helt och hållet och fick mina konsekvenser. Ja jag är en förrädare och jag vet det, jag ångrar att jag förrådde servern och kommer aldrig göra sådant igen mot någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade kollat på lite streams på när en viss streamer spelade på servern "Strive" många blev bannade på och många bytte server jag kände mig träffad av någon anledning och ville lämna unive när jag satt som staff. Jag lämnade alla unive discords och blev wl på strive jag visste att jag kunde bli bannad på unive och jag valde att göra ett dumt beslut. Efter några månader så skulle jag pröva gå in på unive och då fick jag ett meddelande på att jag var permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort fel och jag erkänner det. Jag hade gjort samma sak om jag ägde en server och hen förråder servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första giltiga ban var när jag var helt ny på fivem och då var server känd som multistaden, jag visste inte var rp var och jag råkade då prata ooc. Andra gången så hade jag varit väldigt lallig på piren och blev bannad. Sen har jag bara blivit felaktig bannad vad jag vet. Jag har tagit lärdom av alla tidigare bans och därför har jag inte råkat ut för fler giltiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stått på unives sida då jag var staff där. Jag skulle inte har lämnat överhuvudtaget jag hade kunnat säga upp mig som staff istället för att lämna hela unive. jag är en förrädare och det vet dom flesta som var inblandade i min ban. Jag skulle inte ha lämnat alls och skulle ha stannat på unive och bidra med en legendarisk rp. Jag vet att jag gjorde fel och jag vill ha min första andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket saker. Jag skulle aldrig ha lämnat alls och stannat på unives sida för att jag var staff. Jag skulle ha struntat i att pass in med dom andra som byte server och skulle ha stått vid min åsikt och stannat. Jag har lärt mig att aldrig göra något som på något vis skulle göra mig till en förrädare. Det är min första permanenta ban och även min sista. Jag ber dig philip320 att ge mig en andra chans då jag gillade servern som spelare och hade skaffat många vänner där. Jag skulle aldrig göra om saken och jag har bestämt mig att ställa mig i positioner jag inte klarar av. Om jag inte är välkommen tillbaka finns det då ens någon chans att jag kan komma tillbaka?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka