Accepterad Freshycopter | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198327431824

Ditt Hex-ID: steam:110000115e28290

Vad är din discord tagg? freshycopter

Vem var det som bannade dig? Står inte vem det var men jag tippar på att det var Philip320.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-08 193359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag lämnade servern för att jag kände att jag fick väldigt många spelare att tycka illa om mig för att jag var en av dom som skickade in alla importer som skulle nerfas. Sen kom den här vågen med streamers som lämnade servern helt och hållet och då valde jag att lämna. Jag kände att adet inte var bra att en staff spelade på servern när så många personer inte var trygga med att jag satt där jag satt pågrund av att deras importer sänktes jag tappade då all motivation til+l att fortsätta hjälpa till om inte spelarna trivdes att jag var staff. Jag gjorde då ett fult beslut med att lämna alla discords som har med unive att göra utan förvarning, och kan garantera att det inte såg bara ut att en staff gör det också. Men idag ä-r jag unbannad ingame men inge från discorden och gör denna överklagan för att bli unbannad från discorden. Jag har varit bannad i över något år nu om jag inte har fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. förklarade hela bannen ovanför, allt är från min syn för att tillägga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den ända riktiga bannen som inte var felaktig var för kanske 3-4 år sen när jag precis hade börjat med rp och lallade mycket på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha visat mer respekt till servern och inte lämnat och speciellt på sättet jag gjorde. Om jag kunde ha gjort något annorlunda så kunde jag kliva ner som staff om jag kände att ingen lust fanns kvar att ha det ansvaret som jag hade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket saker som jag har till och med använt utanför datorn för att förbättra min personlighet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajjebus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka