Accepterad Freshycopter | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: freshycopter#0312

Ange ditt födelsedatum 31 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är inte bra på att komma på saker. Vi kan börja med att jag tänker väldigt mycket på att folk ska trivas och inga ska bråka med varandra. Min prioritet är att server ska gå framåt och att underlätta för philip320 som äger denna underbara servern och jobbar så hårt på den. Jag tänker väldigt mycket på mina beslut så jag gör rätt beslut. Jag tycker det är mycket viktigt att lyssna på dom som jag tar minna ärenden med och ser tills så att det blir rätt beslut och rätt straff. Jag har erfarenheter inom staff arbete och är kunnig. Jag tycker själv att det är ett roligt yrke för mig och det ger mig mer motivation att vara glad eftersom detta är ett yrke jag gillar mycket. jag ansvara för mina handlingar som jag gör och jag ser inget fel med det. Även ifall jag har ett ärende där någon av mina vänner är delaktiga med så fortsätter jag som dom inte är med i ärendet, Alltså dom får inga fördelar och jag jobbar på som vanligt. Jag kommer vara mycket aktiv och spendera så mycket tid jag kan. Jag kan alla regler utantill och jag tar mina ärenden detaljerade, alltså att jag vill veta detaljerat ifall någon tillexempel stormar med kniv. Får jag reda på att dom gör det för att det ska vara roligt för båda parterna och att det fortfarande inte är något regelbrott i det hela så blir det inga åtgärder. Jag gillar verkligen att spela på servern men så finns det problem och det är dom problemen jag vill lösa för att jag ska kunna/andra ska kunna rpa seriöst påriktigt. Jag ser regelbrott dagligen som det inte blir åtgärder av och jag kommer inte att snåla med arbetet. Jag var staff förut men blev av med den för inaktivitet tror jag.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv ungefär 3h till 10h för att jag knappt har ett liv utanför datorn förutom gymmet och skolan såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? I lite över 2 år nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag det har jag. På samma server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade lite krångligt med donation tidigare, Men det kan såklart förbättras. Övrigt så nej, men jobb kanske kan vara krångligt men har aldrig prövat det så vi får se.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka