Accepterad Freshtoast | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshtoast

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199374204047/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Macuuuuz#9255

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Lukassson Felix är uppvuxen med en mamma och pappa. Felix hade inga syskon det tyckte han va skönt. Felix är uppvuxen med Hockey det va en sport han verkligen drömde om att bli proffs på samt att bli känd. Felixs drömjobb har alltid varit att bli Polis det har varit hans drömjobb sen han va ett litet barn. Felix gick samhälle på Gymnasiet, När han tog studenten ansökte han till polis skolan och blev godkänd. Felix åkte upp till växsjö där han utbildades i 3 år. När han blev klar så blev han godkänd. Felix flyttade då hit och ska försöka komma in här, Felix har jobbat som assistent 4 års här tidigare och nu flyttade han tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vrf just jag ska bli medlem På unive är för att jag har bra rp nivå enligt mig samt jag har rpat länge hade ett annat steam konto men bytte då mitt andra buggade. Jag har Rpat i snart 1 år. Vrf just jag ska bli medlem på unive är för att jag kommer bidra med social rp samt seriös rp på servern jag funderar på att bli polis och om jag blir det så kommer jag att bidra med så mkt jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och seriös rp som sagt jag kommer även att försöka att köpa hus och få flickvän så att det blir så verklighet som möjligt samt jag kommer att skaffa 1 bil och inte 200 bilar som vissa andra har vilket jag tycker inte är relisktiskt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta andra också få vinna så det blir roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Genom kompisar,streams,youtube,tiktok samt i folks dc bio

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka