Freshtoast
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199374204047/
Ditt Hex-ID: 11000015446fc8f
Vad är din discord tagg? Keinzz12#8946
Vem var det som bannade dig? vet ej då jag är bannad från dc
Hur lång tid var din ban? Vet ej asså kan ej se de
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inbjudan ogiltig oavsett vem som invitar och där nere står det this user is banned
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har faktiskt ingen aning tänte precis börja spela på servern
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle börja spela här för min polare är helper så då ville jag testa men nu så är jag tydligen bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror det va en felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes
Ditt Hex-ID: 11000015446fc8f
Vad är din discord tagg? Keinzz12#8946
Vem var det som bannade dig? vet ej då jag är bannad från dc
Hur lång tid var din ban? Vet ej asså kan ej se de
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inbjudan ogiltig oavsett vem som invitar och där nere står det this user is banned
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har faktiskt ingen aning tänte precis börja spela på servern
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle börja spela här för min polare är helper så då ville jag testa men nu så är jag tydligen bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror det va en felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes