Accepterad Fresco | Medlem ansökning [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fresco

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Fresco#9675

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe Hassan och är 25 år gammal. Han är en väldigt framåt och speciell människa. Han skiljer sig mycket från andra och är helst ensam eller med nära vänner känner han sig mest trygg. Han har precis kommit ur drogmissbruk men är på väg att få återfall. Han kämpar med sig själv hela tiden i sin vardag. Han är uppvuxen med bilar och i en verkstad då hans pappa ägde en sådan. Han skulle vilja bli mekaniker. Han är även en omtänksam människa och bryr sig om människor men visar inte sånt så mycket utåt. Han blev väldigt mobbad i skolan då han var inte som alla andra. Hans mamma dog framför hans ögon. När han och hans mamma skulle gå över ett övergångsställe så blev hans mamma påkörd av en lastbil och avled på plats. Han får flashbacks än idag. Hans pappa har därför varit en stor del i hans barndom. Han hade även en bror som dog i cancer när han var 10 år. Även det gav Abbe djupa sår då han och hans bror stod varandra väldigt nära. Jag tror Erik hade passat i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har för avsikt att skapa spännande, originella och högkvalitativa scenarion som kommer att framstå som unika och minnesvärda. Trots utmaningen att komma på innovativa scenarion kommer jag att göra mitt yttersta för att erbjuda servern enastående upplevelser. Jag är också fast besluten att upprätthålla en professionell RP-nivå och att vara en aktiv deltagare som bidrar till serverns standard

Vidare strävar jag efter att tillhandahålla rolig RP, där underhållning och nöje är i fokus för både mig och alla andra inblandade. Jag kommer att använda social RP i hög grad för interaktion och engagemang mellan spelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det viktigaste när man är med i ett scenario är att båda parter ska ha roligt och njuta av upplevelsen. Det handlar inte om att bara tänka på sin egen vinning eller egen njutning, utan att se till att alla som deltar har en givande och trevlig tid. Oavsett hur scenariot utvecklar sig, är det viktigt att spela med målet att skapa en positiv och underhållande upplevelse för alla inblandade. Det innebär att man undviker att enbart spela för att få makt och pengar, vilket kan försämra stämningen och spelupplevelsen. Istället bör vi alla försöka skapa en balanserad och positiv atmosfär där alla har kul och känner sig inkluderade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Metagaming: Metagaming innebär att använda information som spelaren har, men som karaktären inte har tillgång till. Det är inte tillåtet och kan förstöra upplevelsen. Powergaming: Powergaming innebär att agera på ett sätt som är orimligt eller överdrivet starkt, vilket kan skada andra spelares upplevelse. Spelare bör undvika att överdriva sina karaktärers färdigheter och begränsningar. RDM (Random Deathmatch): Att attackera eller döda andra spelare utan en rimlig anledning är oftast inte tillåtet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört lite på Unive för ett tag sen med en vän och sen har jag kollat när vänner kör fivem och lärt mig mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka