Accepterad freeze2 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Fryser

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee

Vad är din discord tagg? Fryser#8993

Vem var det som bannade dig? vasse27

Hur lång tid var din ban? 5 dagar (3 dagar kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hets ooc ( gick inte copya hela)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde o kalla en grabb hund, vilket självklart inte är okej och de vet jag om men jag va lost i huvudet och de kom ut ur huvudet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i scenario med ett par grabbar och han satt i inv ( trodde jag) och efter de hoppa jag support o han visade att de va bugg o då bad dem mig rpa vidare och efter de säger han typ vad jag skulle med vapnet till och varför jag skulle ha det på typ ett hånande sätt uppfatta jag det som och då sa jag att han vahund hastigt ( inget jag menar) och jag förstod att jag gjorde fel därav lämnade jag support och efter de fortsatte vi scenariot där allt gick rätt till, jag hoppade sedan support för att snackja med support och killen jag sa detta till och de första jag säger är att jag vill be om ursäkt till han och att jag inte menade det påett sådant sätt. men jag fick ban vilket jag förstår då detta inte är ett okej beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig 100%rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare vilket var väldigt lång tid sen dock för att jag förbättratsrp mässigt. senaste ban jag fick var nog för 5 månader sedan om inte mer. jag tar lärdom av alla bans inc denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta det mer lugnt och prata lugnare och mer chill istället för att bli lite sur och säga saker snabbt. detta ska inte ske igen och nästa gång något händer ska jag prata som en normal människa och inte säga saker som kan såra andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att prata lugnare och att man ska ta det lugnt då andra kan ta illa upp om man säger saker som inte är så kul för dem. jag har lärt mig att prata soft o inte prata hastigt o snabbt. ska ta de mer chill när de blir support.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka