Accepterad FreeDomPays | Whitelist ansökning [Bengt/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FreeDomPays

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FreeDomPays/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Rolf the duck (FreeDomPaysツ)#9170

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Fredrik Qvist är en man i 26 års åldern som hamlat snett i sitt liv. Det började med att hans ekonomi gick upp och ner. Detta resulterade i att han blev hemlös och sovit över hos vänner för att överleva. Han har inte mycket kvar i sitt liv, men har endå den orken att försöka vända sitt liv upp och ner. Han mål är att skaffa familj, vänner samt någonstans att bo. Han ville helt enkelt leva ett normalt liv igen. Han har inte direkt någon plan hur detta ska ske, men det kommer ske på ett och annat sätt. Även om det är lagligt eller inte. Fredrik är en väldigt snäll person men kan göra en del korkade saker som kan få han i trubbel(Möjligtvis). Till en början kommer Fredrik vara arbetslös och leta runt efter ett bra jobb som han trivs med. Han har sedan innan mecka lite på bilar hemma i garaget när han var yngre. Men inget större. Fredrik är en person som gillar lite av allt helt enkelt. Han tar det som låter mest intressant. Motorcyklar/Bilar har också vart ett intresse.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har länge funderat på om jag ska roll-spela, vilket jag nu bestämt mig för. Jag är väldigt ny till allt detta men med lite övning så tror jag att jag kan komma med en mycket bra samt seriös roll-spelnivå.. På min fritid spenderar jag tiden till att spela olika spel. Jag har länge letat efter en bra och seriös server där åldern är inne. Det finns inte super många seriösa. De har vart svårt men efter jag kollat runt lite så bestämde jag mig för denna, då den ser ut att vara den mest "professionella" samt seriösa servern, med mycket aktiva spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har vald denna server eftersom den verkar mycket seriös med många aktiva spelare, som jag nämnt tidigare. Sedan så finns det inte många andra svenska servrar där åldern är inne riktigt än. Discorden är mycket professionell och det ger bra uttryck. Har inte super mycket koll på FiveM servern än, med då discorden ser så fantastisk ut så antar jag att servern är det samma. Letar efter en bra seriös server där man kan spendera flertal timmar på och få topp kvalitets RP på. Som jag också nämnt tidigare så är jag väldigt ny till att spela roll-spel själv. Men kollat en del på det. Så det lär inte vara någon större fara. Det gäller bara att lägga ner tiden till att lära sig allt.

Hur många timmar har du på FiveM? 1 timme på nuvarande profil. Har haft det innan på annan profil, gissar att det är runt 3+

Hur hittade du Multistaden? Rekommenderade servrar på FiveM, samt googlat efter svenska rollspels-servrar. Då kom denna server upp, och jag fastnade för den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, detta är den första roll-spels servern jag ansöker till.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Rollspelar inte på någon annan server, dock så har jag tidigare driftat på en annan server.

+rep, vet att du har skrivit denna länge och du verkar som en schysst grabb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka