Nekad fredrikzefi | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fredrikzefi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.cm/id

Ditt Hex-ID: 11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? freede103

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Bild på banmeddelande: 23128-6d3b89ba01be187a26ffc5dbd8015318.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde jätte snabbt i staden med en bil och jag vet att man inte ska gö de men ville testa en ny bil som jag hade fått men fattar att man inte ska gö de bara för att man får en ny bil sen så körde jag ifrån polisen för att jag hade inget körkort och jag ville inte åka in i fängelset men fattar nu att de bara va en kass rp och detta händer inte igen för jag vill bara ha bra rp och en social rp. så ber om ursäkt för detta vet inte vad jag tänkte när jag gjorde detta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va vid torget sen körde jag med min nya bil som jag precis köpt och jag ville bara testa den så jag åkte kanske 150+ sedan så kom polisen och då körde jag direkt för jag visste att jag inte hade körkort och jag vet ju att det är fel för man ska ju ha social rp men tänkte inte på de då sen när polisen kom så körde jag iväg och lite senrae så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va 100% att han banna mig för det jag gjorde va ju inte okej hade en kass rp och istället för att bara köra iväg och sånt så skulle jag kunna haft social rp med polisen istället för att bara köra iväg och fattar att jag gjorde fel och tycker det va rätt att du banna mig. skulle inte göra en ban överklagan då denna är rätt men vill bara kunna gå in och rp denna helg för har inte rpat på typ 5 dagar för har haft skola, jobb och sånt så ber dig snälla ge mig en chans och detta inte igen och det kan jag lova dig. sen om jag gör ett till fel till exempel får en till ban för samma sak då kan du ink banna mig indian och jag kommer inte bry mig då för jag kommer hålla mit ord jag kommer inte göra ett till fel och jag svär på allt att du kan ge mig en ink ban om jag gör ett till fel!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft så många bans på länge då jag inte rpat så mycket men har väl fått nån ban för typ pwr när jag typ körde in i väg och inte rpa det va ju fel att jag gjorde de men har lärt mig av den ban och har inte gjort om de sen dess. sen har jag väl fått en ban för typ lall på torget när jag och en grabb och han slog mig och slog jag han sedan blev jag bannad och jag lärde mig där att man inte ska hålla på att lalla. och denna ban va för att jag gjorde suntfötnuft och copbaita och fattar verkligen inte vrf jag gjorde de men ångrar det så mycket och jag lovar att jag inte kommer göra om de och det skulle vara så snällt om du skulle kunna ge mig en chans men du väljer såklart men om du väjer att ta bort bannen så lovar jag dig att detta inte händer och jag kommer försöka till 100% att inte göra nåt regelbrott sen om jag gör de så kan du ink banna mig för jag kommer hålla mitt ord kommer inte göra ett till fel och det kommer jag lova dig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att köra 150+ i staden så kunde jag bara åkt normalt och inte åka som en idiot i staden. sen istället för att copbaita så kunde jag ha haft en bra rp så det blir roligt för alla men vet inte vad jag tänkte och jag ängrar det verkligen och kommer inte göra om de och jag kommer lova dig att detta inte händer igen så du vet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp har lärt mig att man inte ska köra som en jävla idiot i staden bara för att du köpt en nybil. sedan att man ska kunna ha en rolig rp med polisen och utveckla scenariot så de blir roligt för alla som är med och att man inte bara ska va tråkig och åka iväg när man inte har körkort. sen att man ska ha en social rp med polisen så de blir roligare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka