Nekad fredrikyyyy | Medlem ansökning [!spoky"]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fredrikyyyy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Svensson

Vad är ditt discord namn? bluelaminate

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jon Edberg är namnet på min rollspelskaraktär. Precis som en palett av blåa nyanser, är hans favoritfärg blå – en färg som symboliserar lugn och djup. Han är i nuet 30 år gammal, en ålder som bär med sig en unik kombination av livsvisdom och ungdomlig entusiasm. Hans historia började när han var yngre och bodde i en pittoresk stuga i södra Stockholm. Där i stugan, gick han igenom skolåren och lyckades uppnå framstående betyg. Men med åren växte hans respekt gentemot föräldrarna i mindre grad, vilket ledde till en avgrund mellan dem. En avgrund som i slutändan fick hans föräldrar att fatta beslutet att avvisa honom från hemmet.

Efter gymnasieåren bar Jon sig själv till staden Unive. Det var där han hittade den glädje och vitalitet han så länge hade sökt efter. Han började forma sitt nya liv och med tiden fylldes hans vardag av bilar. Det började med den första bilen, sedan kom ytterligare en, och sedan ännu en. Men det är hans älskade BMW i8 som bär särskild betydelse för honom – en bil som går utöver att vara enbart ett fordon, den representerar hans strävan och hans personliga framgång.

Inne i Jon bor en dröm om att en dag bli en läkare. Att kunna förändra liv på ett meningsfullt sätt är något han brinner för. Utöver detta, delar han en passion för fotboll. Inspirerad av Zlatan Ibrahimović och Cristiano Ronaldo, strävar han efter att bli lika enastående som de är på fotbollsplanen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i den här RP kommer förstå att det här är den bästa bland dom andra. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb där. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex blir tagen av polisen av någon anledning så kan jag inte bara prata och skrika på han och låta han ta mig till häktet och göra så han tar förhör med mig. Att alla ska ha kul med varandra som möjligt inom rp. Om man inte har kul så blir det ju ingen rolig rp på servern.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och har även spelar på denna servern förut runt 2020/2021

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka