Accepterad fredrikyyy | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fredrikyyy

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114374290/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Osynt

Vad är din discord tagg? Fredrik#8888

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Snor Tjänstefordon, Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde att jag skulle åka iväg med polisbilen men så var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte mig i en polisbil för att jag ville testa om det funkade men jag hann inte ens göra något innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det räknas som som att sno en bil om man bara sätter sig i den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte testa att sätta sig i polisbilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man ska inte sätta sig i en bil som inte är min.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top