Accepterad Fredriksson41 | Beslut Överklagan [toffe,jaffar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson41

Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
9
Ditt discord namn: fredriksson41

Ditt Hex-ID: steam:110000139f176f7

Vad för typ av beslut gäller det? ban + indragen medlem, kriminell och ped

Vem/vilka tog beslutet? toffe, jaffar och madajao

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att de tog det beslutet för de såg mig lämna spelet inte alls långt efter jag dog men jag tänkte inte alls på att det kunde gillas som att combat logga eftersom det ändå inte var något scenario igång och klockan var 03:20 så tänkte bara stänga av o gå o lägga mig och gå in imotgon och hålla in e

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker själv att beslutet är felaktig eftersom jag var inte medveten om att det var ett scenario igång som det tydligen inte var så de bannade mig för att jag hade lämnat i ett scenario men det var inte ett aktivt scenario sen hade jag även inte tänkt på att det kunde hända fler scenarion när jag låg där för klockan var liksom 03:20 och jag har speltid till 03:30 och jag märkte att klockan var så mycket efter jag hde dött trodde klockan inte var mer än två först men när jag kollade så var det väldigt sent och mitt internet skulle stängas av om 10 min så jag lämnade bara för det inte var något aktivt scenario igång för jag menar jag skulle ju ändå gå in imorgon och hålla in e så att jag skulle ju göra klart scenariot då om det var det scenariot ni bannade mig för. sedan om jag hade vetat om att det kunde leda till de här återgärderna för att lämna ett spel när det inte var ett scenario så hade jag ju värkeligen inte gjort det inte ens tänkt en tanke på det heller. Jag trodde själv att c logg var att man lämnar spelet under ett scenario t.ex om man rpar med poliser eller är kidnappad och lämnar men jag trodde inte man blev bannad för att man lämnar lite innan sin speltid tar slut klockan halv 4 på natten lixom.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det finns väl i logs att jag dog o loggade men inte under något aktivt scenario eftersom det itne var det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka