Nekad Fredriksson02 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson02

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198337564560/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Fredriksson

Vad är ditt discord namn? Fredriksson#6386

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zeth Hill Karaktären är 19år gammal och ska fylla 20 år i sommar. Karaktären är inte så står ungefär 176cm å väger cirka 60kg han är inte smal men inte tjock heller. Karaktären har bott på i staden swedish knights,STRP men är nu sugen på att flytta till Unive staden: ).Karaktären jobbade som bilförsäljare i förra staden han har även jobbat som taxi chaufför och varit vice chef på Mekonomen. Min karaktär gillar väldigt mycket att jobba och är även flitig på att sälja saker samt göra marknadsföring om sitt jobb
,han kan även köra bil på en avancerad nivå och hålla på med bilar samt ge dem service osv. Min karaktär är bra på att hålla på med bilar och serva dem även att marknadsföra samt sälja är han mycket duktig eftersom han är mycket social och hitta lätt nya kontakter samt vänner och han är även väldigt flitig när de gäller och jobba, man kan säga att karaktären är bra på att ha många järn i elden också. Min karaktär är även väldigt lugn och generös men även hjälpsam, respektfull ,vänlig och väldigt påhittig.

Mina erfarenheter som karaktären har är att jag har jobbat som taxichaufför mekaniker och även bilförsäljare. Jag har även bra koll på bilar och olika märken eftersom jag har haft det intresset i flera år.

På gymnasiet gick jag Ekonomi-Programmet, Under sista året arbetade jag extra i en närbutik och fick på så sätt lära mig att bemöta kunder och att hantera kassan. Efter gymnasiet kom jag in på en YH-utbildning på Säljarskolan i Grannstaden. Jag har haft stor nytta av utbildningen som var inriktad mot digital marknadsföring och innefattade delmoment som strategi, analys, utveckling och planering. Under utbildningen fortsatte jag att jobba helger på närbutiken, men efter en tid fick jag ett erbjudande om att börja jobba på ett café. På caféet hanterade jag kassan och serveringen och tillredde kalla rätter som exempelvis sallader och smörgåsar. Jag har även ett starkt driv och vill gärna ha ett tydligt mål.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan tillföra till servern, glädje och många skratt, jag har humor och gillar att rollspela. Jag kommer även bidar med bra, roliga och seriösa scenarion till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriös server och gillar även spelar antalet ni har här på unive roleplay

Hur hittade du Unive? Genom en Kompis som rekommenderade och snackade gott om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min karaktär har som mål att få jobb i staden så fort som möjligt och där efter bygga mig upp och försöka få ett jobb hos antingen bilförsäljaren, Mekonomen eller andra whitelistade jobb,Taxi chef är även något jag har varit i andra servrar som tex swedish knights, STRP och grannkommunen. Jag har även som mål att hitta kontakter och kompisar jag kan rp med samt göra bra scenarion med

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppnå hög rp nivå och bidra med bra scenarion och även ge positiv stämning på Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka