Nekad Fredriksson02 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredriksson02

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB chef

Vad heter du IRL? Jakob Fredriksson

Vad heter du på discord? Fredriksson#6386

Hur gammal är du? 19

Hur många timmar har du på Fivem? 918 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att detta erbjudande jobbet skulle passa mig perfekt. Jag har lång erfarenhet av försäljning och kundkontakt och söker mig till säljjobb inom bilförsäljning då det ligger nära mina intressen. En bra ledare skall kunna motivera gruppen och få gruppen att ta eget ansvar. En bra chef ska kunna coacha och finnas tillgänglig för gruppen. En bra chef är en förebild

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Andra branscher jag har erfarenhet av är att köra/serva bilen och kan skapa en bra kontakt med människor.

Berskiv din karaktär? Jag heter Zeth Sazkio och är 24 år och bor här på Unive

Karaktären jobbade som bilförsäljare i förra staden han har även jobbat som taxi chaufför och varit vice chef på Mekonomen. Min karaktär gillar väldigt mycket att jobba och är även flitig på att sälja saker samt göra marknadsföring om sitt jobb
,han kan även köra bil på en avancerad nivå och hålla på med bilar samt ge dem service osv. Min karaktär är bra på att hålla på med bilar och serva dem även att marknadsföra samt sälja är han mycket duktig eftersom han är mycket social och hitta lätt nya kontakter samt vänner och han är även väldigt flitig när de gäller och jobba, man kan säga att karaktären är bra på att ha många järn i elden också. Min karaktär är även väldigt lugn och generös men även hjälpsam, respektfull ,vänlig och väldigt påhittig.

På gymnasiet gick jag Fordon- och transport Programmet i min "Hemstaden" och redan då var jag ganska säker på att jag skulle arbeta inom försäljning. Under sista året arbetade jag extra i en närbutik och fick på så sätt lära mig att bemöta kunder och att hantera kassan. Efter gymnasiet kom jag in på en YH-utbildning på Säljarskolan i Grannstaden. Jag har haft stor nytta av utbildningen som var inriktad mot digital marknadsföring och innefattade delmoment som strategi, analys, utveckling och planering. Under utbildningen fortsatte jag att jobba helger på närbutiken, men efter en tid fick jag ett erbjudande om att börja jobba på ett café. På caféet hanterade jag kassan och serveringen och tillredde kalla rätter som exempelvis sallader och smörgåsar.
Under hela mitt liv har jag varit intresserad av bilar och försäljning så därför föll det sig naturligt att kombinera ett yrke som säljare med mitt intresse och söka mig till bilförsäljare.
Mina erfarenheter som jag har är att jag har jobbat som bilförsäljare innan. Jag har även bra koll på bilar och olika märken eftersom jag har haft det intresset i flera år.
Min favoritbil är BMW och jag mekar dagligen hemma på min fritid. När man jobbar i en bilfirma behöver man ha god känsla för service. Jag tycker om att umgås och serva andra människor och trivs bra när jag får ge dem god service.
Jag har även ett starkt driv och vill gärna ha ett tydligt mål och därför är säljjobbet i er bilfirma som gjort för mig. Jag har även B-körkort och CE-körkort och MC-körkort
En bilfirma för mig innebär att säljer nya eller begagnade bilar till privatpersoner eller företag. När jag går in i en bilfirma vill jag ha god service och kunnig personal och kunden ska känna att den får göra en trygg och bra affär med kunnig och vänlig personal. En bilfirma för mig kan även betyda att personalen ska vara social mot kunderna också.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv så ofta jag kan i veckorna och på helgerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka