Accepterad Fredrikschönt | Medlem ansökning [RogerXD]

• Trådskapare Trådskapare Fredrikschönt
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
F

Fredrikschönt

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198138564328

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Zintro#5160

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Fredrik schönt växte upp i Djursholm med ett tidigt intresse för växtstudie. Detta var ett i särklass udda intresse inom hans kompiskrets. Han började studera på Östra real gymnasium och flyttade redan som 16 åring till en lägenhet vid Norrmalm. Efter en hemsk olycka som inträffade hela familjen Schönt så fick Fredrik ärva familjens förmögenhet. Efter detta valde han att flytta till en ny stad och påbörja ett nytt kapitel i livet där han kan fortsätta leva upp till sina drömmar om bli en skribent inom bionik. Fredrik Schönt är förutom det en väldigt skön person som även är pratsam och gärna öppnar upp sig om allt möjligt för alla han träffar, han pratar om allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har runt 500h erfarenhet av RP på arma life där jag spelade på den stora Arma 3 LIfe servern, samt runt 200h på GTA RP. Jag anser även mig själv som en snäll och förståelig person.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill spela på en svensk roleplay server och denna verkar ha en stabil population med trevliga spelare.

Hur hittade du Unive? Tiktok, Twitch och på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, lära känna många i staden samt knyta kontakter med eliten. Det är viktigt för Fredrik Schönt att inte förknippas med bönder eller borgare utan att leva upp till sitt adelsblod. Min karaktär är även bilintresserad vilket gör att ett mål kommer vara att fixa schysta bilar med ett schyst garage.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inget mål om att bli kriminell eller så vidare utan ser mer detta som en möjlighet att uppleva rolig svensk RP. Målen är isådanafall det jag nämnde ovan med bilar etc men det är mer kopplat till mitt rollspelande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka