Nekad Fredrik2000 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredrik2000

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? guccigang1234

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonas andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gammal /rolig, social, prat glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas andersson som är född i sverige 2005, gick ut grundskolan och börja på högstadie för att sedan studera polis, under högstadiet att han svårigheter med familjen där hans pappa hade fått cancer, Några dagar senare blev cancern värre och han dog och jag valde att ta paus från högskolan för att återhämta mig, 1 år senare hade jag återhämtat klart mig och fortsätta högskolan, jag hade tufft med klara utbldninge för att bli polis, om 2 år ska jag ta intervju och göra prov för att bli polis, sidan av polis kommer jag vara intresserad av att sälja och köpa bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rp samt göra det roligt för alla, Inte bara för min vinst utan för motpartens vinst också. Roligt för båda är RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag inte ska göra allt för att vinna själv utan att motparten jag tex griper ska få en chans att komma undan på ett förhör så dom kan få chansen att vinna sce´narion också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och tagit lärdom av dessa väldigt mycket, dessa saker kommer inte ske igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, suntförnuft o dom står för att man dödar någon utan anledning och att du använder bil som vapen och suntförnuft är att du ska tänka va du kan göra i verkliga livet!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä inget nuvarande

Hej!
Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka