Nekad Fredrik12320 | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredrik12320

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156500354/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Fritte#7198

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär Åke Svensson som är född uppe i Sundsvall den 14mars 1968. Så han är 63 vårar ung.

Åke har haft en bra uppväxt med sina föräldrar och sin lillebror Hans vilket var favorit barnet.
När Åke gick i skolan så var allting bra ända fram tills högstadiet, då började Åke skolka mycket, tjuvrökte och såklart snodde sprit från farsan och hällde vatten i flaskan istället.
Han var alltså inte favorit barnet i familjen, det var fantastiska Hans som Åke mindre o mindre börja tycka om...
Åren gick och Åkes föräldrar gick hastigt bort i en bilolycka, vilket tog hårt på Åke.

Åke har alltid varit intresserad av jakt och bilar, speciellt Svensktillverkade bilar så drömbilen är såklart en Koenigsegg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer alltid gå in i min karaktär och utveckla den så mycket som möjligt, bidra med ett gött Rp dvs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med mycket potential och som verkar vara mycket aktiv vilket är bra. Bra Rpande vad jag har sett på olika streamers osv.

Hur hittade du Unive? Streamers och FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas med RP och att ha roligt, få andra att tycka det är kul. Att skapa en "kompiskrets" inom rp världen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och få andra att ha roligt med ett seriöst RPande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka